Nyheter forsiden

Jobber sammen mot doping

Antidoping Norge og Innlandet fylkeskommune har inngått en ny avtale om å jobbe sammen mot doping.

Inviterer ungdom til møte om skole- og tilbudsstruktur

Ungdomsråd, elevråd og Elevorganisasjonen er invitert til et informasjonsmøte om ny skole- og tilbudsstruktur.

Asfalteringen av fylkesveger starter

Asfalteringen av fylkesveger i Innlandet starter opp denne uken. Vel 192 kilometer fylkesveg får ny asfalt i år.

Regjeringen retter feil – Innlandet får mer penger

Innlandet fylkeskommune får etterbetalt 43 millioner kroner på grunn av feil i statsbudsjettet.

Vil du bidra til å gjøre nærområdet ditt tryggere?

Mange gjør i disse dager hagene klar til sommeren. Vet du om kravene som gjelder for hekker og trær ved offentlig veg?

Middelalderfiske før svartedauden

En sjelden utgravning av ei fiskefelle i Nord-Mesna gir ny kunnskap om middelalderen i Innlandet.

Innlandsstrategien på høring

Forslaget til den reviderte Innlandsstrategien 2024–2028 sendes på høring med frist 15. august 2024.

Sommerskole

Innlandet fylkeskommune arrangerer gratis sommerskole på Lillehammer 24. juni–5. juli 2024. I matematikk er det høstskole.

Det blir buss for en 10-er i sommer!

I hele juli kan du reise rimelig med buss i Innlandet.

Oppfordrer til bedre brøyting av gang- og sykkelveger

Godt brøyta gang- og sykkelveger og økonomisk incitamenter er viktig for å få flere til å sykle om vinteren.